Пошуковий запит: (<.>A=Tronko V$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Skrypets A. V. Phase difference measurement based on optoeleсtronic method [Електронний ресурс] / A. V. Skrypets, V. D. Tronko, A. P. Slobodyan // Electronics and control systems. - 2012. - № 4. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2012_4_5 Наведено новий фотополяриметричний метод вимірювання різниці фаз електромагнітних сигналів. Показано перевагу запропонованого методу серед відомих фазових способів вимірювання різниці фаз. Потенційна точність методу становить близько 10<^>-3 градусів.
|
2. |
Asanov M. M. Estimation of accuracy characteristics based on photopolаrimetric method [Електронний ресурс] / M. M. Asanov, V. A. Rogozhin, A. V. Skrypets, V. D. Tronko // Electronics and control systems. - 2012. - № 4. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2012_4_8 Розроблено та проаналізовано метод оцінювання точнісних характеристик бортових вимірювачів вертикалі на основі реєстрації кутів обертання літака навколо повздовжньої осі фотополяриметричним способом.
|
3. |
Skrypets A. Remote measurement of polarized radiation parameters [Електронний ресурс] / A. Skrypets, V. Tronko, M. Asanov // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Радіофізика та електроніка. - 2013. - Вип. 2. - С. 35-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Rte_2013_2_12 Описано метод вимірювання параметрів поляризованого випромінювання шляхом визначення кута еліптичності й азимуту еліпса поляризації цього випромінювання. При цьому запропоновано додатково механічно модулювати площину поляризації аналізованого випромінювання, попередньо розраховуючи амплітуду модуляції. Цей метод надасть змогу з високою точністю вимірювати відносні компоненти вектора Стокса випромінювання у всьому оптичному діапазоні.
|
4. |
Tronko V. Application polarimetry for measurement of relief [Електронний ресурс] / V. Tronko, V. Romanenko, A. Klochan // Proсeedings of the National Aviation University. - 2015. - № 3. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2015_3_12 Розглянуто проблему використання поляриметрії для вимірювання рельєфу місцевості. Запропоновано поляриметричний метод вимірювання. У порівнянні з наявними методами вимірювання поляриметричний метод забезпечує скорочення часу вимірювання й при цьому забезпечує високу точність. Він забезпечує неперервність і високу точність вимірювання завдяки застосуванню поляриметра, високу швидкість і низькі трудозатрати вимірювального процесу за рахунок автоматизації процесу вимірювання.
|
5. |
Hryshchenko Yu. Autocorrelation Functions and their Application for Assessing the Quality of Landing Process [Електронний ресурс] / Yu. Hryshchenko, A. Skripets, V. Tronko // Proсeedings of the National Aviation University. - 2015. - № 2. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2015_2_6 Описано функції кореляції між інформацією про траєкторію польоту і викривленнями при операції слідкування оператора. Це пов'язано з його психофізіологічними особливостями в стані високої напруженості.
|
6. |
Klochan A. E. Aviation Navigation System Based оn Polarimetric Technology [Електронний ресурс] / A. E. Klochan, A. Al-Ammouri, V. G. Romanenko, V. D. Tronko // Electronics and control systems. - 2016. - № 3. - С. 26-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2016_3_6 Розглянуто питання розроблення поляриметричного навігаційного методу для визначення координат повітряного судна. Цей метод потенційно дозволяє підвищити точність та чутливість визначення навігаційних параметрів. Розглянуто існуючі методи і системи та запропоновано поляриметричний метод для визначення навігаційних параметрів літального апарату. Запропоновано блок-схему бортового і наземного поляриметричного пристрою. Наведено результати математичного моделювання вимірювального каналу.
|
7. |
Skrypets A. V. Registration of the rotation angle of light-beam polarization plane with the use of optically transparent ferrimagnetic crystals [Електронний ресурс] / A. V. Skrypets, V. D. Tronko, M. M. Asanov // Ukrainian journal of physics. - 2012. - Vol. 57, № 10. - С. 993-999. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukjourph_2012_57_10_3
|
8. |
Hryshchenko Y. Methods of Training of Modern Aircraft Flight Crews for Flights in Special Cases [Електронний ресурс] / Y. Hryshchenko, V. Romanenko, V. Tronko, Y. Hryshchenko // Proceedings of the National aviation university. - 2017. - № 1. - С. 66–72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2017_1_10 Мета роботи - теоретичне обгрунтування застосування існуючих і розробки нових методів підготовки екіпажів сучасних літаків до особливих ситуаціям польоту. Розглянуто методи досліджень інженерної психології, математичної статистики та аналізу кореляційних функцій. При постановці завдання наведено приклад двох катастроф літаків із сучасною авіонікою. При виході на друге коло пілот допустив різкі рухи штурвалом, що призвело до різкого пікірування і неможливості виходу з нього. Показано, що розроблені методи антистресової підготовки екіпажів дозволяють навчити людину-оператора недопущенню таких подій. Теоретичне рішення задачі оптимізації польоту на глісаді з урахуванням людського чинника запропоновано вирішити методом аналізу автокореляційної функції. Висновки: на комплексних тренажерах сучасних літаків необхідно додатково вводити в курс підготовки методики навчання протидії факторним накладкам. Для визначення явища посилення інтегро-диференційованого рухового динамічного стереотипу у пілота досить провести аналіз однієї кривої автокореляційної функції тангажу.
|
9. |
Klochan A. E. Dual Channel Polarimetric Device for Fixed-Wing UAV Attitude Determination During Landing Approach [Електронний ресурс] / A. E. Klochan, V. G. Romanenko, V. D. Tronko, A. V. Skrypets // Electronics and control systems. - 2015. - № 4. - С. 31-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2015_4_7
|